دستگیری 7 نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در بابل

 ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابل، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هفت متهم به درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری را در کمتر از چند ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش رکنا ،  در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بابل، مبنی بر وقوع درگیری و تیراندازی در یکی از خیابان‌های اصلی شهر در ساعت 12 و50 دقیقه 29 دی ماه، ماموران پلیس امنیت عمومی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، هفت متهم به نزاع و درگیری با استفاده از سلاح شکاری اقدام به تیراندازی در خیابان کرده و قبل از حضور پلیس از صحنه متواری شدند.

براساس این گزارش، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند، همه عوامل نزاع و درگیری به نام‌های " کیوان- ک " 34 ساله، " محمد- گ " 26 ساله، " جواد- ل " ، " میلاد- م " ، " اویس- الف " ، " رضا- ن " و " امیر- ه " را شناسایی کنند.

ماموران پلیس در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهمان در چند مرحله عملیات با متوقف کردن چهار دستگاه خودروی متهمان همه این افراد را دستگیر کردند.

در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو 206، دو دستگاه خودرو زانتیا و یک دستگاه خودرو پژو پارس متعلق به متهمان متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟