آتش سوزی یک خانه در خیابان صفا

به گزارش رکنا، در پی اطلاع رسانی یک مورد آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله ساعت21:50 دقیقه شب گذشته آتش نشانان ایستگاههای ۱۲۰ و ۲ را به محل حادثه در خیابان 17 شهریور، خیابان صفا رهسپار کرد.

منصور فراهانی افسر آماده منطقه ۶ عملیات آتش نشانی تهران که در محل این آتش سوزی حضور یافته بود، در این باره گفت: آتش سوزی در قسمت اتاق خواب یکی از واحدهای مسکونی در طبقه سوم ساختمان ۴ طبقه مسکونی رخ داد.

وی بااشاره به خروج حجم زیادی از دود از پنجره های طبقه سوم این ساختمان، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه ضمن قطع برق و گاز ساختمان با تجهیزات حفاظت فردی و دستگاههای تنفسی، خود را به کانون آتش سوزی در طبقه سوم رساندند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی و تجهیزات خاموش کننده، شعله های آتش را مهار کرده و از بروز خسارت مالی سنگین جلوگیری به عمل آوردند.

فراهانی ادامه داد: همزمان نیز گروهی از نیروهای آتش نشانی برای یافتن محبوسین احتمالی به جستجو درداخل ساختمان پرداختند که خوشبختانه با توجه به وجود درب های دودبند، دود و محصولات آتش سوزی به فضای راهروها و راه پله ها نفوذ نکرده بود و ساکنان ساختمان نیز در سلامتی کامل خود را به نقطه ای امن رسانده بودند.

این افسر آماده آتش نشانی با اعلام این که این علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است، خاطرنشان کرد: درجریان این حادثه به هیچ یک از ساکنان این ساختمان آسیب جانی نرسید.

این مدیر عملیات آتش نشانی در خاتمه با تاکید بر ضرورت وجود دربهای دودبند و تجهیزات ایمنی و پیشگیرانه در ساختمانها، از تمامی افرادی که در امر ساخت و ساز ساختمانها نقش دارند درخواست کرد که حتما اینگونه موارد را در کار خود لحاظ نمایند، چه بسا اگر در آتش سوزی مذکور این دربها وجود نداشت بسیاری از ساکنان این ساختمان در میان حجمی از دود و حرارت گرفتار می شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟