فرماندار هشترود از پرستاران فداکار دوران کرونا قدردانی کرد!

امین امینیان از تمامی عوامل ودستگاههای متولی مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا خصوصا پزشکان وپرستاران تقدیر وتشکر کرد.

به گزارش رکنا وی گفت: در زمینه میزان ابتلا به بیماری وضعیت شهرستان نسبت به هفته های گذشته مطلوب است ولی در زمینه میزان مرگ ومیر وضعیت شهرستان چندان مطلوب نیست.

امینیان خاطر نشان کرد:در زمینه فوتی حاصل از ابتلا به بیماری کرونا وضعیت شهرستان کمی خطرناک تر شده است این در اثر بی توجهی وساده انگاری از طرف مردم است که باعث شده است که چنین وضعیتی را در شهرستان شاهد باشیم.

نماینده عالی دولت در هشترود خاطر نشان کرد:در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی اگر کسی اهمال کاری وبی توجهی نماید خیانت به همه مردم جامعه کرده است وباید گفت :کار این افراد نوعی جنایت است که بعضی از افراد در جامعه با زیر پا گذاشتن قوانین ونادیده گرفتن شیوه نامه های بهداشتی اقدام به این کار زشت و دور از روحیه انسانی دست می زنندو در مبتلاشدن افراد جامعه به این بیماری شریک می شوند.باید همه مردم در جهت کاهش ابتلا وکاستن مرگ ومیر ناشی از بیماری کرونا احساس مسئولیت کرده ودر رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام وجدیت نشان دهند.

نماینده عالی دولت در هشترود از رئیس شبکه بهداشت ودرمان خواست که در جهت واکسیناسیون مردم کمی بیشتر تلاش نمایند واگر ممکن است با تغییرات اکیپ های تزریق واکسن ، کار واکسیناسیون را کمی بیشتر کنند ووقت زیادی برای این کار اختصاص نمایند.

امینیان تاکید کرد:کار واکسیناسیون مخصوص اداره شبکه بهداشت ودرمان است هرچه سریعتر اگر این کار توسط شبکه وبهداشت اقدام شود زودتر به اهدافمان که همانا ازبین بردن ویروس پلید کرونا است خواهیم رسید.

فرماندار هشترود باز هم تاکید کرد:ورود خود روهای پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع است ونیروی محترم انتظامی موظف است که با این افراد برخورد کند وافراد متخلف را جریمه نماید.

این مسئول عالی از شهرداری خواست که تجمع در آرامستانها بیش از حدود ۱۰نفر ممنوع است واین اداره موظف است که از ورود افراد بیشتر به آرامستانها خودداری نماید واگر افراد متوفی مداح آورده واقدام به برگزاری مراسم نماید باید توسط عوامل شهرداری ونیروی انتظامی از کار این افراد جلوگیری گرددواگر فردی از افراد متوفی به قوانین احترام نگذاشت توسط نیروی انتظامی به قوه قضایی معرفی شود تا این قوه خودش در مورد این افراد خاطی تصمیم بگیرد.

فرماندار هشترود در آخر یاد آوری کرد: نماز جماعت در فضای باز حداکثر با ۱۰۰نفر با ۴۰دقیقه ونماز جمعه هم حداکثر با ۱۰۰نفربا ۴۰دقیقه می تواند از این هفته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردد البته در فضای باز ورعایت شیوه نامه های بهداشتی وهمچنین اگر رنگ شهرستان از هفته آینده تغییر کرد مجوز فعالیت استخرها نیز با حداکثر جمعیت صادر خواهد شد

فرماندار هشترود در مورد انتخابات و تبلیغات انتخاباتی نیز گفت: تبلیغات شهر وروستا فعلا تعطیل است واگر مصوباتش تا هفته آینده اعلام شد به نامزدهای شهر وروستا ابلاغ خواهیم کرد تا طبق آن مصوبه اقدام به فعالیت نمایند.فعلا تا صدور مجوز ودستورالعمل از سوی وزارت کشور وستاد ملی کرونا هر گونه تبلیغات ممنوع است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 689251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟