درود بر شرف و وجدان جامعه پزشکی کشور

عدم استفاده از کلاه کاسکت باعث آسیب جدی به سر موتورسوار شد.

تاکید و اصرار پلیس راهور جهت استفاده راکبین از کلاه کاسکت بی دلیل نیست.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی همه خانی در تکمیل خبر واژگونی موتورسیکلت و راکب آن در جوی آب بزرگراه آزادگان گفت : در ساعت 17:15 بعد از ظهر دیروز موتورسیکلت یکدستگاه موتورسیکلت که در مسیر غرب به شرق آزادگان لاین اصلی قبل از پل سعیدی درحال تردد بوده ناگهان از مسیر و راه خارج می گردد .

سرهنگ همه خانی ادامه داد : در این حادثه راکب این موتورسیکلت پس از برخورد با جداول کناری بزرگراه آزادگان ، به داخل جوی آب این محل افتاده و واژگون می گردد .

وی افزود : و علیرغم توصیه ها و تاکیدات پلیس راهور تهران بزرگ یکدستگاه مبنی بر استفاده راکبین و سرنشینان موتورسیکلت از کلاه ایمنی ، این راکب نیز از کلاه کاسکت استفاده نکرده و در این حادثه به شدت از ناحیه سر و صورت آسیب می بیند .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : نکته قابل تامل این حادثه اینجاست که یکی از رانندگان عبوری که پزشکی حاذق و جز کادر درمان جامعه پزشکی بوده با دیدن این حادثه ، بلافاصله خودروی خود را در محل ایمن پارک کرده و به کمک و احیای قلبی و عروقی این مصدوم شتافته و تا آمدن تیم اورژانس در محل وی را آماده انتقال به بیمارستان می نماید و با امدادهای اولیه ای که صورت می دهد جان وی را نجات می دهد .

سرهنگ همه خانی بیان داشت : رییس و تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ نیز پا به پای پزشک مجرب توصیه های وی را در محل گوش جان سپرده و ضمن ایمن سازی محل حادثه جهت جلوگیری از تکرار حادثه و ایمنی پزشک عزیز به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند .

وی افزود : با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد علت این حادثه عدم توانایی راکب موتور در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

همه خانی گفت : پس از رسیدن اورژانس در محل حادثه راکب موتورسیکلت توسط این تیم به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود : چنانچه این راکب از کلاه کاسکت استفاده می کرد صدمات وارده به حداقل ممکن می رسید .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ

 ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ

 ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ

 ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ

کدخبر: 689188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟