کارخانه  لبنیات در محاصره آتش / در تهران رخ داد + عکس ها

به گزارش رکنا، این حادثه ساعت 09:55 دقیقه بامداد امروز توسط پرسنل یک مجموعه تولید محصولات لبنی به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 33 و 62 به همراه خودروی دستگاه تنفسی ایستگاه 62 به محل حادثه در بزرگراه فتح، فتح نهم اعزام شدند.

داود قلی زاده معاون منطقه 4 عملیات سازمان آتش نشانی تهران درباره جزئیات این آتش سوزی گفت: آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه اداری و در قسمت آزمایشگاه شرکت تولید کننده محصولات لبنی رخ داده بود و دود فراوان ناشی از آن در مدت کوتاهی در داخل ساختمان منتشر شده بود.

وی درباره چگونگی مهار این آتش سوزی اظهار داشت: آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه و بررسی نوع مواد مشتعل موجود در آزمایشگاه، با استفاده از خاموش کننده مناسب و آب برای اثر بخشی بهتر در مهار شعله های آتش، به سرعت عملیات خود را آغاز و این آتش سوزی را مهار و به طور کامل خاموش کردند.

معاون عملیات منطقه 4 سازمان آتش نشانی تهران افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به یافتن محبوسین احتمالی در دیگر قسمت های این ساختمان پرداختند که خوشبختانه معلوم شد همه ی افراد، ساختمان را ترک کرده بودند.

وی گفت: با توجه به انتشاردود حاصل از آتش سوزی در ساختمان، نیروهای عملیات با بکارگیری دستگاه های تهویه، دود انتشار یافته را به بیرون تخلیه کردند.

گفتنی است: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه چهار عملیات این سازمان در حال بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟