نجات مادر و فرزند تهرانی از میان شعله های آتش + عکس

به گزارش رکنا، در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی، ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 5 و گروه امداد و نجات 5 را به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل دستگاه تنفسی به سوی خیابان هلال احمر، کوچه جمشید فلاح اعزام کرد.

علیرضا دانشمند افسر آماده منطقه پنج عملیات در باره مشاهدات اولیه خود گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم دود زیادی از پارکینگ ساختمان 5 طبقه مسکونی به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: پس از ورود آتش نشانان به داخل ساختمان مشخص شد که مقداری وسایل مربوط به ساختمان و ضایعات دچار آتش سوزی شده که دود و شعله زیادی از آنجا به قسمت های دیگر ساختمان در حال سرایت بود.

دانشمند تصریح کرد: آتش نشانان پس از قطع گاز و برق ساختمان محل حادثه، به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه با استفاده از یک رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش سوزی پرداختند و شعله های آتش را که قسمتی از یک خودروی پارک شده در پارکینگ را شعله ور کرده بود مهار وخاموش کردند.

وی افزود: نیروهای عملیات با تلاش همه جانبه خود از پیشروی آتش به دیگر قسمت های پارکینگ جلوگیری کردند و همزمان گروهی دیگری از آنان نیز برای نجات محبوسین احتمالی در واحد ها و طبقات، وارد ساختمان شدند ویک مادر و فرزند را به سلامت از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

وی در پایان اعلام کرد: علت وقوع این آتش سوزی و نیز برآورد خسارات وارده از طرف کارشناس آتش نشانی منطقه درحال پیگیری و بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 688691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟