واژگونی پژو پس از تصادف شدید در بزرگراه بابایی

به گزارش رکنا،  اسماعیل احسان پور در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید ال نود و واژگون شدن پژو در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی دوربرگردان خوجیر، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری ال نود به علت سرعت غیرمجاز با یک دستگاه سواری پژو که در این محل مشغول تردد بوده به شدت برخورد می‌نماید.

احسان پور ادامه داد: سواری پژو پس از این تصادف و پس از چندین بار غلط خوردن بر روی سقف واژگون شده و پس از حرکت چندین متری با همان وضعیت واژگونی، متوقف می‌گردد.

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در این حادثه راننده پژو مصدوم ، که توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث انحراف حواس شما از رانندگی گردد خودداری شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟