تخریب 11 خودرو در مسعودیه / لات های قمه بدست بازداشت شدند

 رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه از دستگیری عاملان تخریب 11 خودروی  شهروندان در محله "مسعودیه" خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "ایرج ارسلانی" اظهار داشت: چند شب گذشته چند جوان در محله "مسعودیه" اقدام به تخریب ۱۱ دستگاه خودرو که در حاشیه خیابان "نبی آبادی"  پارک شده بود  با استفاده از چوب و قمه می کنند.

وی تصریح کرد : در پی این قضیه بلافاصله عوامل تیم ضربت و رئیس کلانتری در محل حادثه حاضر می‌شوند و پس از متواری شدن افراد شناسایی آن ها در دستور کار کلانتری ۱۵۷ قرار می‌گیرد.

رئیس کلانتری مسعودیه ادامه داد : با تحقیقات میدانی و پس از چندین روز کار اطلاعاتی، ماموران کلانتری ۱۵۷ با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از ۴ مرد جوان از نفرات اصلی عوامل تخریب خودروها را شناسایی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد در محله مسعودیه سکونت داشتند و در پی نزاع هایی که بوجود آمده است خودرو های پارک شده خیابان نبی آبادی را تخریب کردند.

سرهنگ ارسلانی ادامه داد : پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات پیچیده و هماهنگ شده در ۴ آدرس متهمان به صورت همزمان بازداشت و به کلانتری مسعودیه منتقل می‌شوند.

این مقام پلیسی در پایان گفت: باتوجه با وجود ۱۱ شاکی در پرونده این افراد و اینکه خسارت وارده خسارت مالی بوده است. این افراد به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند‌.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟