توقیف لندکروز پر از مخدر در عملیات پلیسی 2 استان

 فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۵۷۳ کیلو و ۶۷۵ گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان از یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز کشف شد.

به گزارش رکنا، سردار عبدالله حسنی روز شنبه به رسانه ها اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در اقدام گسترده اطلاعاتی خود دریافتند یکی از قاچاقچیان جنوب کشور با تحویل محموله ای سنگین قصد انتقال و جابجایی آن به داخل کشور را دارد.

وی ادامه داد: در اطلاعات به دست آمده مشخص شد قاچاقچی سابقه دار قصد دارد محموله مواد مخدر را به صورت مسلحانه به یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان منتقل کند.

وی با اشاره به تعامل موثر و هماهنگی‌های لازم ماموران انتظامی ۲ استان سمنان و سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: پس از شناسایی دقیق مسیر تردد محموله، محور مواصلاتی مورد نظر زیر کنترل محسوس و نامحسوس پلیس درآمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مبارزه و مقابله با این ماده خانمان سوز از اولویت‌های مأموریتی پلیس در سال‌های گذشته و امسال بوده که برای تحقق این موضوع با جدیت در این مسیر گام برمی‌داریم.

به گزارش ایرنا و براساس آمار اعلامی از سوی پلیس استان سمنان، ۱۴ تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدا تا اواسط اسفند ۹۹ در این استان کشف شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟