وحشت مرد تهرانی از ورود پراید در فضای سبز / او خواب بود + عکس

رئیس منطقه 26 پلیس راهور پایتخت از ورود سواری پراید به داخل فضای سبز بزرگراه خلیج فارس و برخورد این سواری با عابری که مشغول استراحت بود خبر داد .

به گزارش رکنا ، سرهنگ " محمد باقرپور" در خصوص این خبر گفت: در ساعت 05:55 صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه خلیج فارس بعد از پل آزادگان پارک افرا ، بلافاصله گشت تصادفات منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ، ناشی از سرعت غیر مجاز پس از برخورد با گاردریل های کناری بزرگراه ، به داخل فضای سبز رفته و متوقف می گردد .

وی گفت : این پراید پس از برخورد و شکستن گاردریل ها و شکستن تیر چراغ برق و شکستن سه اصله درخت و وارد شدن به داخل فضای سبز ، با یک عابر که در این محل مشغول استراحت بوده برخورد نموده که وی دچار مصدومیت و با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید .

وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرد.

باقرپور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث انحراف حواس شما از رانندگی گردد خودداری شود .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟