آبگرفتگی محور قدیم کاشان – نطنز

بله گزارش رکنا، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه جوی در استان اصفهان در شب گذشته گفت: بارش‌های رگباری باران در مناطق شمال و شرق استان در شب گذشته منجر به سیلابی شدن مسیل‌ها و آبراه‌های فصلی در شهرستان‌های کاشان، نطنز، نایین، اردستان و شاهین شهر شد.

او با بیان اینکه بر اثر این بارش‌ها محور‌های جاده‌ای به ویژه محور قدیم کاشان - نطنز و زیر گذر‌ها دچار آبگرفتگی شد، اضافه کرد: این امر منجر به کندی و اختلال در تردد خودرو‌های عبوری شد.

عشایر دچار سیل شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در بخش جرقویه علیا و نصرآباد اصفهان نیز به علت سیلابی شدن مسیل‌ها چند خانوار عشایر حیدرآباد جرقویه در معرض سیل قرار گرفتند افزود: خودرو‌های این عشایر دچار خسارت شد که با اعزام تیم‌های امدادی شهرداری نصرآباد و هلال احمر امدادرسانی به خانواده‌ها و دام‌های آنان انجام و به محل امن منتقل شدند.

توفان در آزادراه قم – کاشان منجر به اختلال در تردد شد

او با اشاره به اینکه وزش تندباد‌های شدید در منطقه کاشان، نطنز، نایین و اردستان باعث خیزش گرد و غبار و فعال شدن کانون‌های گرد و خاک شد، افزود: شدت توفان در منطقه کاشان و آزاد راه قم – کاشان - نطنز بسیار چشمگیر و باعث حرکت توده عظیم گرد و خاک و کاهش وسیع میدان دید و ایجاد اختلال در تردد خودرو‌ها و حتی توقف بسیاری از خودرو‌های عبوری شد.

نجات ۲۴ نفر از سیلاب

شیشه فروش با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته و با فعالیت ۱۲۰ تیم امدادی از راهداری، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، شهرداری‌ها و.. به ۵۴ خودرو و۲۴ نفر در سیل و توفان در محور‌های جاده‌ای، کوهستانی، کویر و نقاط سکونتگاهی امداد رسانی شد افزود: ۲۰ مورد اسکان موقت نیز در این بازه زمانی انجام شد.

او گفت: بر اثر این بارش‌ها ۱۳ اماکن عمومی و زیر گذر دچار آبگرفتگی شد که آب آن‌ها تخلیه شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: این سامانه جوی تا امشب با شدت در نوار غرب و جنوب استان فعال است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟