بازداشت مالخر همراه با اموال مسروقه در ملایر

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در پی وقوع سرقت داخل خودرو، امکان خصوصی و آرامستان‌ها در ملایر، ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات تخصصی از فعالیت فردی که اقدام به خرید و فروش اموال سرقتی می‌کرد، مطلع و دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از تحقیقات شبانه روزی و انجام چندین روز کار اطلاعاتی، مشخص شد که سارقان پس از سرقت ، اموال مسروقه را به یکی از کارگاه‌های جمع آوری ضایعات در حومه شهر می‌فروشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته توسط ماموران کلانتری از این مکان، تعداد ۸ عدد کپسول گاز ۱۱ کیلویی، ۴ عدد پیک نیک، ۱۰ مترسیم برق هوایی، ۵۰ کیلوگرم آلومینیوم قبور بهشت هاجر، ۲ حلقه رینگ خودرو، ۲ حلقه چرخ خودرو، ۳ عدد جک و مقداری لوازم خودرو، بیش از ۱۵۰ عدد انواع ظروف آشپزخانه از قبیل قابلمه، دیگ و گاز سه شعله به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ سلگی با بیان اینکه این فرد در بازجویی‌های پلیسی به خرید و فروش ۱۰ فقره اموال مسروقه اعتراف کرد، بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟