آتش سوزی در ساختمان اداری حقانی + عکس

به گزارش رکنا، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت06:47 صبح امروز ازوقوع آتش سوزی ساختمان اداری دربزرگراه حقانی، چهارراه جهان کودک، خیابان کیش توسط شهروندان مطلع شد و بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه 11 و نردبان 32 متری این ایستگاه را به محل آتش سوزی اعزام کرد.

علی اکبر اشراقی فرمانده ایستگاه 11 سازمان آتش نشانی تهران در این باره ابراز داشت: در یک ساختمان اداری 5 طبقه 3 واحدی در طبقه چهارم، یک اتاق 35 متری دچار آتش سوزی شده بود.

وی افزود: هنگام رسیدن آتش نشانان، دود و شعله زیادی از داخل این واحد مشاهده می شد که نیروها بلافاصله با رعایت کامل موارد ایمنی و با تقسیم شدن به دو گروه مهار آتش سوزی و تیم امداد و نجات، عملیات خود را آغاز کردند.

فرمانده عملیات ادامه داد: تیم اطفای حریق با استفاده از دستگاههای تنفسی و لوله های آبرسان آتش نشانی با عکس العمل سریع خود موفق شدند شعله های آتش را مهار و از گسترش آن به نقاط دیگر ساختمان جلوگیری کرده و آتش را خاموش کردند.

وی افزود: همزمان تیم امداد و نجات با جستجو در طبقات دیگر، جستجوی محبوسین احتمالی را آغاز کردند که خوشبختانه محبوس و یا مصدومی در این حادثه مشاهده نشد.

فرمانده آتش نشانان خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات پس از مهار کامل آتش سوزی و جستجوی کامل در طبقات، با استفاده از فن های فشار مثبت و منفی آتش نشانی اقدام به تهویه کامل محیط و تخلیه دود حاصل از آتش سوزی کرده و با ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی می باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟