14 زخمی و کشته در 2  تصادف گناباد و نیشابور

به گزارش رکنا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور با اشاره به برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با کامیون در کیلومتر ۱۵ جاده نیشابور به سبزوار گفت: این حادثه رانندگی گه در محدوده شهرک صنعتی عطار اتفاق افتاد ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

مصطفی افشار با اشاره به اعزام دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه ، یادآور شد: با حضور عوامل اورژانس درصحنه ۱۱ مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور اعزام شدند.

به گفته حسین حسین‌آبادی مدیر پرستاری بیمارستان حکیم نیشابور از ۱۱ مصدوم این حادثه حال یکی از مصدومین وخیم گزارش‌شده و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است و ۱۰ مصدوم دیگر به‌طور سرپایی درمان شدند.

یک کشته و ۲ مصدوم در واژگونی سمند در جاده گناباد

رئیس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در جاده گناباد گفت: این حادثه رانندگی که در کیلومتر ۲۰ جاده گناباد ـ بیمرغ رخ داد، یک دستگاه خودروی سواری سمند با سه سرنشین واژگون شد.

دکتر امین زمانی با اشاره به اینکه این سانحه رانندگی یک کشته و دو مجروح داشته است، ابراز کرد: جوان ۳۴ ساله به دلیل شدت جراحات وارده درصحنه جان باخت و دو جوان ۱۷ و ۱۸ ساله با کاهش سطح هوشیاری و آسیب اندام تحت مراقبت کامل جهت درمان به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟