عکس از واژگونی سواری در بزرگراه باقری / جک له شده

به گزارش رکنا، ساعت 21:30 دقیقه شب گذشته شهروندان در پی تماس تلفنی با سامانه 125 از وقوع یک حادثه رانندگی در بزرگراه شهید باقری، نرسیده به درب ورودی بزرگراه بابایی خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 57 را عازم محل حادثه کرد.

به گفته بهمن رضایی نیا رئیس ایستگاه 57 آتش‌نشانان، یک دستگاه خودرو سواری جک اس5 به هنگام حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باقری پس از انحراف از مسیر اصلی خود، با جدول حاشیه بزرگراه برخورد و بر روی سقف واژگون شده بود.

وی افزود: خوشبختانه سرنشین خودرو سواری درهمان لحظات اولیه بروز این حادثه با کمک سرنشینان خودروهای عبوری از داخل اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بود.

رییس ایستگاه 57 تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی، پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت خودرو کردند و با استفاده از ابزار مخصوص، خودرو را به حالت اولیه باز گرداندند.

 وی افزود: آتش نشانان در پایان عملیات خود، این خودرو را به طور کامل، ایمن سازی کرده و برای بررسی علت وقوع این حادثه آن را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟