پاتک پلیس تهران به مخیگاه سارقان ابوسعید

 رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از شناسایی 2 موبایل قاپ حرفه ای در نزاعی در خیابان ابوسعید خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "چنگیز ایدون"  اظهار کرد: اواخر هفته گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 112 در خیابان ابوسعید درگیری بین چند نفر را مشاهده کردند که 2 تن از آنان به محض مشاهده ماموران قصد فرار از صحنه را با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت هوندا داشتند.

وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و آن ها را بازداشت کردند، افزود: متهمان در بازجویی های ابتدایی اصرار بر بی گناهی داشتند تا اینکه ماموران در بازرسی بدنی از متهمان یک دستگاه موبایل سرقتی به دست آوردند و همین کافی بود تا راز این 2 سارق حرفه ای فاش شود.

رئیس کلانتری ابوسعید ابراز داشت : تیم پلیسی در ادامه 5 شاکی پرونده را شناسایی کردند و وقتی پیش روی متهمان قرار گرفتند آنها را همان سارقان گوشی های تلفن همراه معرفی کردند که در ادامه سارقان حرفه ای که 23 ساله هستند در بازجویی ها به 10 فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: دربررسی های پلیسی مشخص شد این دزدان از سارقان سابقه دار در زمینه کیف قاپی و زورگیری هستند و 4 ماه قبل از زندان آزاد شده اند.

وی خاطر نشنان کرد: متهمان پس از اعترافات شان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟