بازداشت سارقان میلیاردی خانه تهرانی ها

  رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش 2میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" بیان داشت: شاکی به پایگاه ششم این پلیس مراجعه و اظهار کرد، ساعت 7 صبح نهم آذرماه به قصد مسافرت منزل خود را ترک کردم و در ساعت 2 بعد ازظهر دوازدهم آذرماه با تماس احدی از همسایگان متوجه شدم چند نفر در داخل منزلم حضور دارند. سریعا با پلیس 110 تماس گرفته و گشت کلانتری 128 تهران نو در محل حاضر، و با هوشیاری ماموران یکی از آنان دستگیر و متهم دیگر موفق به فرار شد.

وی ابراز داشت: متهم در بررسی های پلیس معترف شد، با توجه به اطلاع از نبود صاحبخانه در منزل و با پیشنهاد یکی از دوستانم در دو مرحله به منزل مال باخته مراجعه کردیم. مرحله اول روز قبل از دستگیری بود که پس از سرقت اموال با ارزش مال باخته از قبیل: فرش، لوازم آشپزخانه آنها را به منزلم انتقال دادم و در روز جاری نیز قصد بردن مابقی اموال را داشته ایم که با حضور ماموران دستگیر شدم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریال اموال سرقتی را 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان کرد: با بررسی محل سکونت متهم بخشی از اموال مسروقه شاکی کشف و با تنظیم صورتجلسه ای تحویل وی شد.

سرهنگ کنجوریان به دستگیر متهم دوم پرونده در پاتوقش اشاره کرد و افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر دو متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟