عکس های واژگونی خودرو وانت در فضای سبز اتوبان همت

به گزارش رکنا، شهروندان ساعت 22:39 دقیقه شب گذشته در پی تماس تلفنی با سامانه 125 از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 25، 55 و گروه امداد و نجات 3 را به محل حادثه در بزرگراه همت، مقابل پارک پردیسان اعزام کرد.

بنا به اظهار مجید نیکبخت فرمانده ایستگاه 25 آتش نشانی تهران ؛ یک دستگاه خودروی وانت آریسان در زمان تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت به علت نا معلومی از مسیر اصلی خود منحرف شد و پس از عبور از روی جدول کنار بزرگراه و برخورد با درختان، در فضای سبز حاشیه بزرگراه واژگون و متوقف شد.

وی افزود: براثر این حادثه، خودرو وانت کاملا متلاشی شد و همچنین راننده آن که مردی 25 ساله بود، در داخل اتاقک آن گرفتار و به سختی مجروح شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی، پس از بازدید و بررسی محل حادثه، اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو کردند وسپس با استفاده از ابزار ویژه نجات، شخص محبوس شده را از درون خودرو بیرون آورده و جهت مداوا و انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

نیکبخت اظهار داشت: درادامه این عملیات، نیروهای آتش نشانی با همکاری عوامل پلیس راهور، خودرو وانت بار را به حاشیه امن کنار بزرگراه منتقل کرده و محل را نیز از بقایای به جا مانده از این حادثه پاکسازی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان راهور منطقه در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 685852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟