عکس های آشپزخانه آشت گرفته زن تهرانی

به گزارش رکنا، حوالی ساعت ۱۱:۱۰ ظهر روز گذشته همسایگان یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی زمانی که متوجه انتشار دود از داخل یکی از واحدهای محل زندگی خود شدند بلافاصله همزمان با اطلاع رسانی به سامانه ۱۲۵، ساختمان را تخلیه و از محل حادثه دور شدند. ستادفرماندهی آتش نشانی تهران نیز پس از به صدا درآوردن زنگ ایستگاه ۹۹، آتش نشانان را به همراه تیم نجات ۲ و تشک نجات برای امدادرسانی عازم خیابان خاوران، جنب آموزش و پرورش ناحیه کرد.

رضا مالمیر فرمانده آتش نشانان در این باره گفت: در طبقه چهارم از یک ساختمان ۵ طبقه تک واحدی به مساحت حدود ۸۰ متر مربع از قسمت آشپزخانه شعله ور شده بود.

وی ادامه داد: نیروهای عملیات بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان برای ایمن سازی محل حادثه با کشیدن یک رشته لوله آبدهی و به همراه بردن چند دستگاه خاموش کننده، خود را به محل حادثه رساندند و با رعایت موارد ایمنی به جلوگیری از سرایت آتش و خاموش کردن آن مشغول شدند.

فرمانده آتش نشانان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از کنترل شعله های آتش، جلوگیری از پیشروی و بروز خسارت بیشتر به ساختمان، به لکه گیری محل حادثه مشغول شدند.

وی افزود: نیروهای عملیات پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل به مالک آن و ارائه تذکرات ایمنی مربوط به ساکنان ماموریت خود را پایان دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟