جوان فداکار خوسفی دل به سیل خروشان زد / خانواده 5 نفره نجات یافتند

 رئیس هلال احمر خوسف گفت: روز گذشته بر اثر وقوع سیلاب در جاده روستای فخر آباد خوسف یک ماشین پراید در محور روستایی فخرآباد در سیلاب گیر کرد که با کمک جوان ۲۲ساله خوسفی این خانواده نجات یافتند.

به گزارش رکنا، ولی زاده رئیس هلال احمر خوسف، گفت: بر اثر بارندگی هایی صورت گرفته حجم زیادی از باران در این جاده جمع آوری و متاسفانه یکی از اهالی بومی منطقه وارد این جاده شده بود.

او با اشاره به اینکه این حادثه در ساعت ۱۷روز گذشته اتفاق افتاد و یک خانواده ۵ نفره در این سیلاب گیر کردند افزود: به محض اطلاع رسانی به هلال احمر خوسف ، وارد عمل شدیم.

ولی زاده با بیان اینکه به دلیل حجم زیاد آب امکان فوت این خانواده وجود داشت و وضعیت بحرانی بود گفت: یکی از جوانان هلال احمر با تبحر خاصی وارد آب شد و با کنار قرار دادن یک دستگاه خودروی امدادی کنار خودروی گرفتار در سیل لاک دفاعی در برابر امواج خروشان سیل ایجاد کرد و آنها را نجات داد.

رئیس هلال احمر خوسف با اشاره به اینکه در این بین دیگر کارکنان هلال احمر وارد کار شدند و خانواده را از خودرو خارج کردند افزود: با همکاری بخش دار خوسف نیز یک لدر در این محل قرار گرفت و اتومبیل این خانواده هم رها سازی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟