جوان کرمانشاهی در آتش سوخت

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: آتش سوزی بک باب منزل مسکونی در یکی از محلات این شهر باعث مصدومیت جوان ۳۶ ساله و انتقال وی به مراکز درمانی شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا دلیری روز چهارشنبه  گفت: به دنبال اطلاع پلیس از وقوع آتش سوزی گسترده یک واحد مسکونی در شهرک قزانچی، ماموران انتظامی به سرعت راهی محل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد در این حادثه یک نفر که آقایی ۳۶ ساله و هنگام آتش سوزی و انفجار در منزل حضور داشته از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شده و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شده است.

سرهنگ دلیری تاکید کرد: در بررسی ها مشخص شد این آتش سوزی به دلیل نشت گاز رخ داده که در نهایت منجر به انفجار و آتش سوزی شده است.

رییس پلیس شهرستان کرمانشاه یادآور شد: در این آتش سوزی گسترده علاوه بر مصدومیت یک نفر، تمامی وسایل منزل نیز دچار خسارت شد.

وی گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحقیقات تکمیلی در این ارتباط ادامه دارد.

کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور نیز از کشف ۴۶۷ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ عنایت فلاحی گفت: ماموران انتظامی کنگاور حین گشتزنی در محور مواصلاتی این شهر به سمت نهاوند به یک دستگاه وانت نیسان پلاک مخدوش که با سرعت زیادی در حرکت بود، مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: ماموران با دیدن این خودرو به تعقیب آن پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن شده و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ فلاحی افزود: در این بازرسی ۴۶۷ طاقه پارچه چادر قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

رییس پلیس کنگاور از دستگیری راننده خودروی وانت و معرفی او به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی صدور حکم لازم خبر داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟