سارق مسلح خانه های آبادان در تور اطلاعاتی ماموران

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی ریس پلیس آبادان گفت: به دنبال چند فقره سرقت منزل در برخی از مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی بصورت ویژه در دستورکار پلیس این شهرستان قرار داد.

که دراین راستا: ماموران کلانتری13قدس پس از تحقیقات میدانی و اطلاعاتی سرنخی از محل تردد سارق مسلح در منطقه ایستگاه7کوی فدس بدست آوردند ، پس از حصول اطمینان، باحضور در محل سوژه مورد نظر را سوار بر یکدستگاه خودرو ساینا مشاهده و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

که : در بازرسی بدنی از سارق دستگیر شده یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه5عدد فشنگ کشف ،سپس از درون صندوق عقب خودروی ایشان ، یکدستگاه تلویزیون ال ای دی، 4دستگاه سنگ فرز و مقداری انگشتر کشف و ضبط شد.

مأمورین پس ازهماهنگی بامقام قضایی مخفیگاه متهم را مورد بازرسی قرار دادند که از مخفیگاه متهم یکدستگاه تلویزیون ال ای دی ، یکدستگاه لپ تاپ ، مقدار تقریبی 100گرم زیورآلات طلای زنانه، 2دستگاه ماشین موزر ، همچنین یکدستگاه تلویزیون ال ای دی دیگر که از طریق برنامه دیوار به یک پزشک به فروش رسانده بود کشف و فرد مالخر نیز احضار  شد.

زلقی در خاتمه گفت :علیه متهم پرونده قضایی تشکیل و باهماهنگی قضایی پس از صدور قرار جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 684444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟