آتش سوزی در یک مجتمع آموزشی

به گزارش رکنا،  ساعت 12:10 ظهر امروز و در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران مبنی بر مشاهده دود از داخل یک ساختمان آموزشی، بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه های 8 و 112 را به محل آتش سوزی در خیابان تیموری اعزام کرد.

فرشاد کریمی رییس ایستگاه 108 که از لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت در این باره ابراز داشت: یک اتاق در طبقه همکف یک مجتمع آموزشی پنج طبقه، بدلیل نامشخص دچار آتش سوزی شده بود و به گفته افراد حاضر در محل، این مجتمع بدلیل شرایط کرونایی فاقد دانشجو بود اما تعدادی از کارکنان، بدلیل حجم زیاد دود حاصل از آتش سوزی در داخل اتاق ها گرفتار شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل به دو تیم تقسیم شدند که یک تیم اقدام به جستجوی کانون آتش سوزی و شعله زنی پرداختند و تیم دیگر، همزمان افراد گرفتار در میان دود و آتش را در سریع ترین زمان ممکن از داخل ساختمان، خارج و به محل امن منتقل کردند.

بداغی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از مهار و خاموش کردن کامل آتش سوزی و لکه گیری، با استفاده از فن های مخصوص آتش نشانی دود انتشار یافته در محل را خارج کرده و پس از ایمن سازی کامل و اطمینان از رفع خطر به ماموریت خود پایان دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 684093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟