دستبند پلیس بر دستان 5 سارق مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در شهر خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس صارمی ساداتی درباره جزئیات این پرونده گفت: مأموران 3کلانتری در مشهد با دریافت گزارش‌های مختلفی مبنی بر سرقت از یک مغازه و گوشی قاپی به محل اعزام شدند.

به گفته فرمانده انتظامی مشهد، افسران تجسس کلانتری نجفی با دریافت گزارش موبایل‌قاپی در محدوده خیابان‌های پیروزی و سرافرازان تحقیقات خود را آغاز کردند و توانستند یک موتورسیکلت با 2سرنشین را شناسایی کنند.

صارمی ساداتی افزود: مأموران با رصدهای اطلاعاتی و ردزنی‌های میدانی، موفق به شناسایی این افراد شدند و آن‌ها را دستگیر کردند. بررسی‌ها نشان داد که موتورسیکلت این افراد 3روز پیش در منطقه طبرسی شمالی سرقت شده است، تحقیقات از این افراد ادامه دارد.

رئیس پلیس مشهد با اشاره به ادامه تلاش مأموران کلانتری نجفی اعلام کرد: باگزارش سرقت یک مغازه در محدوده این کلانتری مأموران وارد عمل شدند. بررسی‌ها نشان داد که متهم سوار بر خودرو مشکی از محل گریخته است.

صارمی ساداتی افزود: در ادامه مأموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و او را دستگیر کردند، در بازرسی از این مخفیگاه تعداد زیادی آچار‌آلات، دستگاه فرز و دیگر لوازم صنعتی سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری بیان کرد: متهم دارای ۴‌فقره سابقه کیفری بوده و تا کنون به 2فقره سرقت از مغازه‌ها اعتراف کرده است.

رئیس پلیس مشهد با اشاره به عملیات کلانتری احمدآباد برای شناسایی و دستگیری 2جوان که اقدام به زورگیری گوشی تلفن همراه در بولوار سجاد کرده بودند، تصریح کرد: مأموران متهمان را در خیابان راهنمایی در حالی که خلاف جهت در حرکت بودند شناسایی و دستگیر کردند.

صارمی ساداتی اضافه کرد: در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه چاقو که در زورگیری از آن استفاده کرده بودند کشف شد. با انتقال متهمان به کلانتری تاکنون ۶ شاکی از آن‌ها شکایت کرده‌اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟