دستگیری عامل درگیری با سلاح در ایلام

سرهنگ موسوی از دستگیری عامل نزاع و درگیری و کشف ۲ قبضه سلاح گرم در شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری با سلاح گرم در یکی از خیابان‌های شهر ایلام ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران بلافاصله با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، در پی نزاع و درگیری بین دو نفر یکی از طرفین دعوا با استفاده از سلاح گرم اقدام به مجروح کردن طرف مقابل نموده و سریعاً از صحنه متواری شده است.

کشف 2 قبضه سلاح گرم از متهم در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، بیان کرد: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند و در این راستا نیز دو قبضه سلاح گرم از متهم کشف شد.

او با بیان اینکه متهم انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را مشکلات شخصی اعلام کرده است، ادامه داد: در این راستا فرد ضارب پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام به مخلان نظم و امنیت هشدار داد و افزود: پلیس با قاطعیت کامل با مخلان نظم و امنیت و افرادی که بخواهند به هر نوعی امنیت و آرامش شهروندان را بر هم زنند برخورد خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟