تصادف پاکبان نورآبادی او را روانه بیمارستان کرد

به گزارش رکنا،دو روز پیش و در آستانه روز کارگر، ویدیویی از تصادف یک پاکبان در بلوار امام خمینی(ره) شهر نورآباد منتشر شد که گمانه‌زنی‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این حادثه دوشب گذشته و روبروی پمپ بنزین شریفی اتفاق افتاد و راننده پراید پس از تصادف صحنه را ترک کرد، آنچه در ویدیوی ارسالی مشاهده می‌شود حاکی از باز بودن مسیر و سهل انگاری راننده می‌باشد.

شهردار نورآباد در این باره اظهار داشت: متاسفانه یک فرد ناشی از روی عمد یا سهوا با یک کارگر که در حال انجام وظیفه بوده تصادف و فرار کرده است، لذا با هماهنگی پلیس، پیگیر موضوع هستیم و امیدواریم این پدر زحمتکش هر چه سریعتر سلامتی خود را به دست آورده و به آغوش خانواده برگردد.

ستار شایانی، پیمانکار خدمات شهری شهرداری نورآباد نیز در این باره گفت: متاسفانه مواردی شبیه این اقدام قبلا نیز اتفاق افتاده و پیش از این نیز پاکبانان ما مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و مهمترین دلیل هم سوءاستفاده از خلوت بودن شب و ایجاد اخلال در امنیت شهری است.

مجروحیت پاکبان نورآبادی در تصادف

شایانی افزود: حال عمومی این پاکبان رو به بهبودی است و در حال حاضر برای ادامه درمان به شیراز منتقل شده است، ما در چند نوبت پیگیر کارهای او بوده‌ایم اما متاسفانه به دلیل شرایط حاد کرونایی امکان همراهی دائم با او در بیمارستان را نداریم و همین امروز هم آقای فریدونی همکار بنده در شیراز به دیدن وی رفته است.

پیمانکار شرکت صدرا صنعت برق روناک پارس جنوب در مورد هزینه‌های درمان و خسارت این پاکبان گفت: چون حادثه تصادف است، پرداخت خسارت به صورت مستقیم متوجه شرکت نیست ولی ما با بیمه رایزنی کرده‌ایم که به صورت دیه یا بیمه حوادث مخارج این پاکبان عزیز پرداخت شود و او را رها نخواهیم کرد.

لازم به ذکر است که این پاکبان که بیش از ۱۶ سال سابقه کار در شهرداری دارد، از جانبازان عزیز و یادگاران دفاع مقدس می‌باشد که رنج زیادی را در طول زندگی متحمل شده‌است.

موسی بهزادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ممسنی اظهار داشت: آقای علی‌شیر انصاری‌ مقدم جانباز ۱۰درصد دفاع مقدس است که در این سانحه دچار مشکلاتی شده و در حال حاضر نیز پیگیر مشکل او هستیم.

بهزادی گفت: با اینکه ایشان سابقه کار در شهرداری دارد ولی بیمه تکمیلی و درمان او از طرف بنیاد شهید صادر شده و هر خدمتی که لازم باشد دریغ نمی‌کنیم.

تصادف جانباز 10 درصدی دفاع مقدس

وی در ادامه به پیگیری پرونده تصادف او نیز اشاره کرد و گفت: سرنخ‌هایی‌ از راننده خاطی به دست آمده و امیدواریم پلیس به زودی این شخص را دستگیر و مجازات لازم را اعمال کند.

در پی این سانحه دلخراش، کاربران فضای مجازی نیز واکنش‌های بسیاری نشان دادند که غالبا دعای خیر برای پاکبان و گلایه از بی‌احتیاطی راننده بود، برخی رسانه‌ها نیز با چاشنی شیطنت به موضوع پرداختند که امیدواریم در ادامه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

تشکر و قدردانی، لزوم توجه و دقت بیشتر پاکبانان در شب، عدم حرکت در وسط خیابان و پوشیدن لباس مناسب نیز از جمله توصیه‌های کاربران مجازی به این قشر زحمتکش است.

گفتنی است، پرونده توسط دستگاه قضایی و پلیس در دست پیگیری است و نتیجه نهایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟