کدام بیمارستان تهران پیشتاز خدمات دهی به بیماران کرونایی در کشور است؟

بیش از یکسال از ورود ویروس کرونا به کشور می گذرد و در این مدت ما برخی هموطنانمان را به دلیل ابتلا به این ویروس از دست دادیم اما بسیاری دیگر نیز با مراجعه به بیمارستان های کشور و دریافت خدمات سلامت موفق شدند جان سالم از این ویروس به در ببرند.

به گزارش رکنا، حدود 108 بیمارستان از 170 بیمارستان تهران بیشترین خدمات را به بیماران مبتلا به کرونا ارائه کرده اند. بسیاری از شهرستان‌های استان تهران فاقد بیمارستان هستند در حالی که جمعیتی زیادی هم دارند. به گفته مقام های مسئول در عین حال تطابقی بین استعدادهای بهداشتی و درمانی و نیازمندی‌ها حتی قبل از کرونا وجود نداشت و در تهران نسبت به میانگین کشوری کمبود تخت بیشتری بوده و تعداد تخت‌های تهران متناسب با جمعیت نیست.این در حالی است که برخی از مناطق پایتخت جمعیتی معادل یک استان کشور دارند.

کدام بیمارستان تهران پیشتاز خدمات دهی به بیماران کرونایی در کشور است؟

هر چند به گفته دکتر زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران که رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم است این دانشگاه بالاترین و بیشترین حجم‌ارائه خدمت به مبتلایان کرونا درکشور را در ‌کارنامه خود ثبت کرده است اما تا کنون هیچ مقام مسئولی اعلام نکرده است که بیشترین بستری و ویزیت سرپایی بیماران مبتلا به کرونا مربوط به کدام بیمارستان تهران می شود؟ و آیا اصولا مقام های ارشد کشور، رئیس جمهور، وزیر بهداشت و حتی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران می دانند که کدام بیمارستان تهران بیشترین بیماران بستری کرونایی را در کشور دارد.؟

اطلاعات دریافتی حاکی است که بیمارستان میلاد تهران با حدود 500 تخت بستری بیماران مبتلا به کرونا در حال حاضر بیشترین بیماران کرونایی را در کشور در خود جای داده و مشغول خدمت رسانی است.

از رئیس جمهور و وزیر بهداشت انتظار است که هر طوری که خود صلاح می دانند با یک خسته نباشید به کارکنان و مسئولان بیمارستان میلاد خستگی را از تن ایثارگران سلامت درکنند چرا این کار به طور قطع می تواند باعث روحیه به کارکنان بیمارستان هایی شود که با بیشترین ظرفیت خود به بیماران مبتلا به کرونا خدمات می دهند و انرژی مضاعفی را در کادر درمان برای خدمت ایجاد می کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟