بازداشت کفتارهای کرونایی در بستان آباد

 جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 14 میلیون جفت دستکش لاتکس احتکار شده به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار "علی محمدی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی در راستای مبارزه با احتکار کالا و با انجام اقدامات اطلاعاتی از محل دپو مقادیر زیادی دستکش لاتکس در انباری در شهرک صنعتی "بستان آباد" مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی در پی تلاش بی وقفه انبار مورد نظر را در شهرک صنعتی "بستان آباد" شناسایی و به محل اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار 14 میلیون جفت دستکش از نوع لاتکس که مصارف پزشکی و بهداشتی دارد، کشف شد.

سردار محمدی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را برابر اعلام کارشناسان امر 30 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟