از اصناف برای همکاری در مدیریت کرونا ممنونیم!

به گزارش رکنا، امین امینیان وضعیت شهرستان را نامطلوب عنوان کرد و گفت: وضعیت شهرستان در ست است که از قرمز به نارنجی تغییر کرده است ولی این مردم را به هیچ وجه فریب ندهد که اوضاع شهرستان خوب است .

امینیان ادامه داد: وضعیت ویروس کرونا چنان است که هرروز به شکل های گوناگون جهش پیدا می کند وهرروز با یک صورت خود را نشان می دهد پس لازم است که مردم همچنان به پروتکل های بهداشتی جدیت نشان دهند وهمچنان موارد سه گانه را رعایت نمایند.

نماینده عالی دولت در هشترود تصریح کرد:وضعیت هشترود هر چند نارنجی است ولی ما همچنان به چشم سیاه نگاه می کنیم چون هر لحظه در اثر غفلت مردم این وضعیت می تواند به رنگهای دیگر تغییر نماید.

امین امینیان تاکید کرد: کنترل ومدیریت این بیماری فعلا ضروری و واجب است وهمه مردم در هر کجای شهرستان باشند باشند شیوه نامه های بهداشتی را مراعات نموده وصددر صد عمل نمایند تا شاهد کاهش مبتلایان به این بیماری ویروس منحوس باشیم.

امین امینیان تاکید کرد:اگر ویروس هندی نیز در هشترود وارد شود اوضاع از این که هست بدتر خواهد شد پس مردم خصوصا اصناف باید به این مورد واقف باشند ودر رعایت شیوه نامه های بهداشتی حتما به جد کوشا باشند.

فرماندار هشترود در مورد برگزاری مراسم شبهای احیا وقدر نیز عنوان نمود:مردم در این شبها فقط،دوساعت در محوطه باز با حداقل جمعیت می توانند در این مراسم ها شرکت نمایند وغیر از شبهای احیا هیچگونه مراسمی در مساجد انجام نمی گیرد .چون برپایی هر گونه مراسم وتجمعات تا اطلاع بعدی ممنوع است وهیچ کس حق ندارد قانون را زیر پا بگذارد.

فرماندار هشترود متذکر شد:بازار هفتگی که هر هفته در روز چهارشنبه در هشترود فعالیت می کند از هفته بعدی باز است وفروشندگان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار هفتگی فعالیت نمایند اما به شرط اینکه اگر احیانا ملاحظه شود که فروشندگان ومردم به نحوی شیوه نامه ها را رعایت نمی کنند از هفته بعد بازار هفتگی تعطیل خواهد شد.

امینیان با انتقاد از دور کاری ادارات نیز گفت:متاسفانه کارمندان برخی ادارات دورکاری را با دور خوابی اشتباه می گیرند وبه عوض اینکه از منازل به کارهای اداری خود یرسند در منازل خود به استراحت می پردازند.باید روسای ادارات در این مورد نیز ورود پیدا کنند وفعالیت همکاران خود را تحت نظارت داشته باشند.

امینیان در آخر خاطر نشان کرد:کلیه مراکز آموزشی تعطیل است وکلیه خودروهای پلاک غیر بومی اگر وارد شهرستان شود باید توسط نیروهای محترم انتظامی جریمه گردند واین مسئله باید حتما توسط نیروی انتظامی وشهرداری پیگیری گردد.وآرامستانها نیز تعطیل می باشدودر این قضیه نیز شهرداری وظیفه دارد با همکاری نیروی انتظامی از ورود مردم به این اماکن جلوگیری نماید.

فرماندار هشترود ورود به قلعه ضحاک را به خاطر اینکه فضایش باز می باشد را آزاد اعلام کرد وگفت:فقط تورهای سیاحتی در صورت ورود باید از محیط زیست ومیراث فرهنگی مجوز تردد اخذ نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟