12 حادثه آتش سوزی که آتش نشانان فداکاری کردند

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز را ۱۲ مورد اعلام کرد.

به گزارش رکنا، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۲ عملیات مهار آتش و امداد و نجات گفت: ساعت ۲ و ۳۵ دقیقه بامداد آتش سوزی ساختمان متروکه در منطقه زیتون کارمندی خیابان فردوس بین زهره و زیبا مهار شد.

او به مهار آتش سوزی نیزار در ساعت ۸ و ۴۴ دقیقه در منطقه عین ۲ خیابان شهید عبیات و حریق ساختمان متروکه در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در منطقه زیتون کارگری خیابان طاهر اشاره کرد و افزود: اطفای حریق فضای سبز در ساعت ۱۳ و ۵۹ دقیقه در مسیر تپه به سمت چهارشیر مقابل کوی نفت و مهار آتش سوزی ساختمان متروکه در ساعت ۱۶ و ۴۲ دقیقه در چهارراه زند نبش خیابان قنادان زاده با تلاش آتش نشانان انجام شد.

قنبری اطفای حریق درختان حاشیه جاده در ساعت ۱۷ و ۵۱ دقیقه در مسیر قبل از پلیس راه اندیمشک، مهار حریق ساختمان متروکه در ساعت ۱۸ و ۲۶ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی قبل از فلکه چیتا و حریق پایه برق ساعت ۲۲ و ۷ دقیقه در منطقه پردیس خیابان هستی ۶ را از دیگر عملیاتهای انجام شده طی دیروز عنوان کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به تصادف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت در ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه در مسیر اتوبان گلستان میدان کارگر اشاره کرد و اظهار داشت: این حادثه منجر به مصدوم شدن راکب موتورسیکلت شد که به بیمارستان انتقال یافت.

این مقام مسئول با اشاره به اعزام آتش نشانان به اتوبان گلستان منازل سازمانی توسعه نیشکر ادامه داد: آتش نشانان با ابزار تخصصی قفل درب ورودی منزل را گشوده و با پیکر بی جان مرد ۵۲ ساله مواجه شدند و جسد به عوامل انتظامی تحویل داده شد، همچنین آتش نشانان در عملیات نجات افراد محبوس شده در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب منزل در منطقه کیانپارس خیابان مرداد غربی و خیابان ۹ غربی، ۳ شهروند را نجات دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟