وقوع تهدید ترافیکی جدید در جاده‌های مازندران

به گزارش رکنا، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ۹۰ درصد تصادفات دیروز در جاده‌های استان مربوط به موتورسیکلت بوده است، گفت: افزایش تصادف موتورسواران به عنوان یک تهدید ترافیکی در جاده‌های مازندران در حال وقوع است.

او با بیان اینکه در حوزه تصادفات وضعیت خوبی در استان نداریم، افزود: تعداد فوتی‌های تصادفات رانندگی مازندران در فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ قدمی گفت:آمار تصادفات رانندگی در چند اوایل اردیبهشت ماه هم افزایشی بوده و پیش بینی می‌شود این افزایش ادامه داشته باشد.

او افزود:موتور سواران ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی استفاده از کلاه ایمنی را به جهت اهمیت مدنظر قرار دهند.

سرهنگ قدمی با بیان تشدید محدودیت‌های کرونایی از ۱۸ فروردین در محور‌های ارتباطی استان، گفت: رانندگان یش از ۱۳ هزار دستگاه خودروی غیربومی که در این مدت قصد ورود به مازندران را داشته اند جریمه و یا به شهر خود بازگرداننده شده اند.

او افزود: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در ۵۷ نقطه از سطح شهر مستقر و نسبت به اعمال قانون اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟