صادق و اکبر زن تهرانی را بیچاره کردند/ پلیس برملا کرد

کلاهبرداری با رسید ساز جعلی شهروندی دیگر را نقره داغ کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو کلاهبردار که با برنامه رسید ساز جعلی اقدام به جعل رسید بانکی و کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش رکنا سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: بیستم فروردین ماه پرونده ای به شکایت خانمی علیه شخصی ناشناس به اتهام کلاهبرداری مبنی بر ارائه رسید بانکی جعلی و خرید لب تاپ او از دادسرای ناحیه 3 تهران به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی ادامه داد: با دعوت از شاکیه تحقیقات اولیه از وی اخذ که اظهار داشت، یک دستگاه لب تاپ اپل به ارزش 25 میلیون تومان را در فضای مجازی جهت فروش آگهی کردم که شخص ناشناسی تماس و طی مراجعه حضوری در محل سکونتم با ارائه رسید جعلی پرداخت اینترنتی از طریق گوشی اقدام به خرید لب تاپ و کلاهبرداری نمود و هیچ گونه مشخصات دیگری از وی ندارم.

خرید لب تاپ برای زن تهرانی دردسر شد

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: در ادامه با توجه به نداشتن مشخصات هویتی خریدار توسط شاکیه و نبود سرنخ قابل بررسی جهت شناسایی متهم لیکن افسر پرونده تحقیقات به شیوه کشف علمی جرائم را انجام داده تا اینکه 26 فروردین ماه آگهی فروش لب تاپ در فضای مجازی رویت شد.

وی عنوان کرد: پس از تحقیقات میدانی نامحسوس و اطمینان از اصالت لب تاپ مراتب طی شرحی به نظر بازپرس دادسرای ناحیه 3 تهران رسید که با اخذ دستور قضائی کارآگاهان به آدرس فروشگاه آگهی دهنده واقع در خیابان ولیعصر مراجعه و پس از کشف و ضبط لب تاپ شاکیه، دو نفر فروشنده به اسامی صادق و اکبر را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

دستخال گفت: لب تاپ مکشوفه به دستور مقام قضایی به شاکیه عودت شد و هر دو متهم تحت بازجویی قرار گرفتند که با قرار صادره جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و مجددا جهت تکمیل تحقیقات در اختیار این یگان قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟