دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره تهران

 رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند دو نفره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و کشف 30 فقره سرقت به ارزش تقریبی 400 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه گفت: به ذنبال دریافت گزارش هایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت در ساختمان های نیمه کاره مناطق جنوب و جنوب غرب تهران پرونده های متعددی با همین عنوان در پلیس آگاهی تشکیل شد و پرونده برای رسیدگی تخصصی، در اختیار تیم مبارزه با سرقت اماکن پایگاه پنجم آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ابتدا تحقیقات گستده ای توسط کارآگاهان انجام گرفت و با پیگیری ها و بررسی های تخصصی و همچنین پایش صحنه سرقت کارآگاهان موفق شدند هویت سارق که جمال نام داشت را شناسایی نمایند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان برای شناسایی همدست متهم با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم جمال را تحت نظر می گیرند و موفق می شوند مالخر اموال مسروقه به نام «داود» را نیز شناسایی نمایند که با هماهنگی مقام قضایی دستگیری هر دو متهم در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی گفت: جمال با دستور مرجع قضایی سیزدهم اسفند ماه در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر که در بازجویی بعمل آمده ضمن اعتراف به جرم سرقت در بازرسی از مخفیگاه وی اموالی از قبیل دستگاه برش – پمپ باد – هیلتی – شیرآلات و ابزارآلات کشف شد.

دولتخواه افزود: با دستگیری جمال و کشف بخشی از اموال مسروقه کارآگاهان در ادامه در پی دستگیری مالخر پرونده برآمده و او را نیز در یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیری می نمایند و مقادیری از اموال مسروقه متعلق به شکات نیز در بازرسی منزل داود کشف شد.

وی ادامه داد: جمال در بازجویی تکمیلی به بیش از 30 فقره سرقت با شیوه و شگرد مشابه معترف و اظهار داشت، با پرسه زنی و شناسایی ساختمانهای نیمه کاره و در موقعیت مناسب اقدام به سرقت می کردم و از این راه بیش از 400  میلیون تومان را بدست آورده ام.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح متهمان و با تلاش بی وقفه کارآگاهان تاکنون 20 نفر از شکات شناسایی و بخشی از اموال مکشوفه تحویل شد و متهمان نیز با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟