سرکوب شعله‌های آتش با کمک آتش نشانان اهوازی/ ساختمان متروکه سوخت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش رکنا، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۲ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان حریق ساختمان متروکه در منطقه کمپلو خیابان دژبان اطلاع رسانی شد.

او افزود: آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با تجهیزات خاموش کننده حریق ساختمان متروکه را مهار کردند و بک مغازه تجاری ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه در بلوار قدس منازل سازمانی شهید کیاسی دچار آتش سوزی شد و آتش نشانان با یک رشته لوله آبرسان حریق را مهار و دود ناشی از حریق را با فن فشار مثبت از داخل ساختمان تجاری تخلیه کردند.

قنبری با بیان اینکه حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه در منازل ۲۵۴ دستگاه خیابان بعثت پنج توسط آتش نشانان اطفا شد، تصریح کرد: سه دستگاه خودرو آتش نشانی و پیشرو ساعت ۱۴ و ۴۶ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان عباسی بین زیتون و زمزم اعزام شد که آتش نشانان به محض رسیدن با حریق واحد مسکونی در طبقه پنجم مواجه شدند و با عکس العمل سریع آتش سوزی را مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: علت حریق توسط کارشناسان سازمان اتصال سیم کشی نور مخفی آرک گزارش و حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۱۶ و ۴۷ دقیقه در کوی رمضان خیابان رضوان هفت از سوی آتش نشانان مهار شد.

این مقام مسئول ادامه داد: نشت گاز شهری منجر به رخداد آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۷ و چهار دقیقه در کوی آغاجری بلوارگلبهار خیابان هشت محبوبه شد و آتش نشانان بدون اتلاف وقت در محل حاضر شدند و با ایمن سازی و قطع جریان بر ق و گاز ساختمان حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری تصریح کرد: آتش نشانان حریق نیزار ساعت ۱۹ و ۹ دقیقه در کوی مهدیس تقاطع بنکداران به روش جداسازی و خنک سازی مهار کردند و دود غلیظی که مزاحم خودرو‌های عبوری شده بود را برطرف کردند. ضمن اینکه حریق منزل مسکونی ساعت ۱۹ و ۳۶ دقیقه در منطقه گلستان خیابان بهمن به علت نشت گاز پیک نیک و حریق پایه برق ساعت ۲۲ و چهار دقیقه در منطقه گلستان خیابان فرهنگ پنج با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان در عملیات نجات، درختان قطع شده و افتاده در مسیر کیانپارس خیابان آبان غربی که مانع عبور خودرو‌ها شده بود را جابجا کردند.

ضمن اینکه آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور در منطقه زیتون کارمندی و عملیات نجات محبوسین در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در شهرک رزمندگان پنج شهروند را نجات دادندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟