توقیف محموله قاچاق در شورآباد تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 133 هزار و 103 متر انواع عایق حرارتی خارجی قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال از یک انبار کالا در "شورآباد" خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" در این خصوص بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی انواع عایق حرارتی خارجی در یک انبار کالا در " شورآباد " بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی های اولیه نشان از این داشت که فردی سه سوله از یک انبار بزرگ کالا را اجاره و مقادیر فروانی عایق حرارتی دپوکرده است، افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی از انبار بازدید و 133 هزار و 103 متر انواع عایق حرارتی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان 50 میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: با توجه به مقدار فراوان کالای قاچاق هر سه سوله با دستور قضائی پلمب و در این رابطه یک نفر به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟