طرح ترافیک تهران یک هفته لغو شد

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از لغو اجرای طرح ترافیک در شهر تهران به مدت یک هفته از روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه١۴٠٠خبر داد و گفت: همشهریان سفرهای خود را مدیریت کنند.

به گزارش رکنا، سردار "محمد حسین حمیدی" بیان داشت : بنا به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، از امروز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه یک هزار و 400 ، اجرای طرح ترافیک در شهر تهران به مدت یک هفته لغو می باشد.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروهای شهروندان تهرانی در ساعات منع تردد شبانه از ساعت 22:00 الی 03:00 به موجب مصوبه قبلی که ممنوع اعلام شده بود، همچنان برقرار می باشد، ادامه داد: در شب های نوزدهم ، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، تردد خودرو ها مجاز بوده و شهروندان می توانند تنها در این سه شب در سطح شهر تهران تردد داشته باشند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای پلیس لازم الاجرا است، اضافه کرد: از شهروندان تقاضا می شود تردد های خود را مدیریت کنند و از سفرهای غیر ضروری در سطح شهر بویژه هسته مرکزی شهر تهران، به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و حفظ جان خود و دیگر شهروندان، جدا خودداری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟