انهدام باند سارقان مسلح در غرب تهران / آنها مسافرکش نما بودند

به گزارش رکنا،سردار کیوان ظهیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 4 سارق مسلح با 50 فقره سرقت دستگیر شدند اظهار داشت: در پی درخواست مردم و شکایت در کلانتری‌های غرب استان تهران از سرقت‌های مسلحانه و سرقت عنف پلیس وارد عمل شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پس از بررسی میدانی و کشف سرنخ‌هایی با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی و دستگیری یک متهم شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: اعضای باند 5 نفره در مراحل بعدی توسط پلیس در شهریار و شهرهای غرب استان دستگیر و به 50 فقره سرقت اعتراف کردند.

انهدام باند سارقان مسافرکش در تهران

ظهیری با بیان اینکه سارقان با سلاح سرد و گرم اموال مردم را تاراج می‌بردند تصریح کرد: سارقان دستگیرشده با استفاده از شگرد مسافرکشی با خودروی شخصی پس از سوارشدن مسافر اقدام به زورگیری مسلحانه می‌کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم در سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری توجه زیادی در استفاده از خودروهای عمومی و مسافرکشان خودروهای شخصی داشته باشند تا این‌گونه در معرض خطر قرار نگرفته و اموالشان سرقت نرود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟