اخاذی مامور قلابی در پایانه جنوب

 سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ارائه کارت شناسایی جعلی خود را مامور معرفی و از 20 تن از شهروندان اخاذی کرده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان " در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تهدید و اخاذی ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 208 پایانه جنوب قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل وقوع جرم اعزام و در تحقیقات به عمل آمده شاکی بیان داشت، در حال تردد داخل از خیابان بودم که در این حین فردی با در دست داشتن یک بی سیم دستی به سمت وی آمده و با تهدید سلاح سرد از وی مبالغی را اخاذی و به سرعت از محل متواری شده است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به اینکه شاکی مشخصات ظاهری متهم را به خاطر سپرده بود، طرح مهار و دستگیری مامور قلابی آغاز و ماموران با گشت زنی هدفمند در اطراف محل وقوع جرم، متهم را که در حال پرسه زنی در داخل خیابان بوده مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از متهم یک بی سیم دستی قلابی و یک کارت شناسایی جعلی کشف شد، خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه متهم به جرم خود مبنی بر20 فقره اخاذی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و برای رسیدگی به مرجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان از شهروندان خواست از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و نهادهای امنیتی معرفی می کنند خودداری کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 680944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟