دستبند پلیس بر دستان تعمیرکار قلابی در تهران

 رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی از دستگیری سارقی که با درج آگهی در فضای مجازی خود را تعمیرکار معرفی می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 4 فقره سرقت دستگاه پکیج معترف شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" بیان داشت: بیست و هفتم اسفند ماه پرونده ای با موضوع سرقت دستگاه پکیج به ارزش 70میلیون ریال از طریق کلانتری138 جنت آباد به دادخواهی یکی از شهروندان برای ادامه رسیدگی تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران شد.

وی عنوان کرد: مفاد پرونده حاکی از آن بود، شاکی برای سرویس پکیج منزلش از طریق فضای مجازی به یک آگهی برخورد می کند که در خصوص تعمیر و سرویس پکیج تبلیغات کرده بود که طی تماس با شماره مندرج در آگهی، آگهی دهنده که خود را امید معرفی می کند به درب منزل شاکی مراجعه، ابتدا پکیج را سرویس می کند ولی 2 روز بعد دوباره دستگاه از همان قسمت تعمیری معیوب می شود.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد، شاکی مجدداً با تعمیرکار تماس و پس از مراجعت، به بهانه تعمیر اساسی، دستگاه پکیج را با خود برده و پس از آن شاکی چندین بار با وی تماس گرفته، ولی پاسخگو نبوده است که به ظن سرقت دستگاه شاکی شکایت خود را در مراجع قضائی اعلام می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طبق دستور قضائی، کارآگاهان ابتدا به منظور شناسایی و احضار متهم اقدام و با استعلام های انجام شده مشخص شد شماره تماس اعلامی از سوی امید متعلق به غیر می باشد و بلامکان است که در ادامه تحقیقات کارآگاهان با مراجعه به آگهی های درج شده از سوی امید، تلاش برای شناسایی متهم انجام می شود و با تلاش بی وقفه کارآگاهان مطلع شدند اسم اصلی متهم سعید می باشد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی ابراز داشت: با شناسایی هویت واقعی متهم کارآگاهان در ادامه با استعلام از مراجع قضائی به دست آوردند، سعید دارای دو فقره سابقه سرقت داخل خودرو نیز می باشد.

وی اضافه کرد: پس از کسب دستور قضائی اکیپی از کارآگاهان پایگاه برای دستگیری به درب منزل متهم اعزام، در تحقیقات میدانی معلوم شد که آدرس مربوط به چهار سال پیش بوده و متهم از آن محل نقل مکان نموده است.

سرهنگ اختیاری با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم که مغازه تعمیر پکیج بود، شناسایی شد، افزود: پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس نهایتا سعید در جلوی مغازه مشاهده و دستگیرشد.

این مقام پلیسی خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به چهار فقره سرقت اعتراف و کارآگاهان در بازرسی از منزل وی یک دستگاه پکیج متعلق به شاکی را کشف و متهم نیز با قرار صادره تحت نظر قرار گرفته و تلاش  برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 679271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟