مرد تهرانی جاعل پلاک خودرو بود / بازداشت در تعقیب و گریز پلیسی

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری راننده سمند در عملیات تعقیب و گریز خبر داد که پلاک انتظامی خودرواش را تغییر داده بود.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" بیان داشت: ساعت 1900 بیست و سوم فروردین ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان "قزوین" به یک دستگاه خودرو سمند دارای راننده مظنون شده که با استعلام از مرکزپیام مشخص شد، خودرو فاقد سابقه بوده ولی پلاک مربوط به خودروی دوو می باشد.

وی عنوان کرد: افسر اکیپ با هماهنگی مرکزپیام و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیر آژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو فوق دستور توقف داد، ولی راننده خودرو پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز به سمت باغ خزانه متواری و در حین فرار به صورت عمد برای مسدود کردن خیابان به چندین دستگاه خودروی در حال حرکت و پارک شده ایجاد خسارت و با ترمز های ناگهانی به سمت خودروی سازمانی حمله ور شده که با مهارت راننده واحد گشت این امر میسر نمی شود.

شلیک تیرهوایی برای جاعل تهرانی

این مقام انتظامی تصریح کرد: افسراکیپ برای هشدار و به منظور جلوگیری از خسارت های بیشتر با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک عقب خودرو متواری کرده ، اما راننده خودروی سمند کماکان بدون توجه به هشدارها، وارد خیابان ابوذر شده که افسر اکیپ مجدداً توسط بلندگو و علائم هشدار دهنده راننده خودروی سمند را دعوت به آرامش و توقف کرده، اما وی اصلاً توجهی نداشته و با حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان می گردد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز داشت: در ادامه پس از گذشتن از چندین خیابان فرعی به علت ترافیک موجود خودروی سمند متوقف و راننده آن به اسم محمود قبل از هر اقدامی با درایت اعضای اکیپ دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند افزود: مع الوصف پس از بررسی دقیق مشخص گردید پلاک اصلی خودروی سمند فاقد سابقه می باشد؛ اما به طور ماهرانه ای قسمت ایران 31 را به 33 تغییر که باعث عدم اصالت خودروی فوق شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: نهایتاً گزارشی در این خصوص تنظیم، پلاک ها فک و خودرو به پارکینگ منتقل و گزارش تنظیمی برای سیر مراحل قانونی تحویل معاونت مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 679255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟