فروردین پر حادثه در اصفهان / 42 عملیات برای نجات جان

نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان به 73 آسیب دیده ناشی از 42 حادثه در هفته سوم فروردین امدادرسانی کردند.

به گزارش رکنا، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان در این مدت ۱۳ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۱ مورد حادثه شهری، ۸ مورد خدمات حضوری، ۴ مورد حادثه کوهستان و ۵ مورد حادثه صنعتی و کارگاهی را پوشش امدادی دادند.

داریوش کریمی افزود: در این حوادث به ۳۷ نفر امدادرسانی شد که از این تعداد ۲۹ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و هشت نفر هم خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه ۱۲۴ نفر نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۴۴ تیم عملیاتی با به کارگیری ۳۸ دستگاه خودروی امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در این عملیات‌ها فعالیت داشته‌اند گفت: حوادث جاده‌ای با ۱۳ حادثه همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان این که در این مأموریت‌ها به ۷۳ حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: ۳۷ نفر از حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای، ۱۳ نفر در حوادث شهری، ۴ نفر در حوادث کوهستان، ۵ نفر در حادثه سیل و آبگرفتگی، ۶ نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و ۸ نفر به صورت حضوری خدمات دریافت کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال‌احمر تماس بگیرند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 679161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟