گوشی قاپان مشهدی در دام پلیس

سرهنگ جواد شفیع‌زاده گفت: مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت‌های خیابانی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.

به گزارش رکنا،رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از اجرای طرح عملیاتی با دستگیری متهمان اصلی ۶ باند سرقت های خیابانی در شهر مشهد خبر داد. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: در این عملیات، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با ردزنی علمی سرنخ‌های موجود ۵۵ نفر از متهمان سرقت‌های خیابانی که چند نفر از آنان گردانندگان ۶ باند سرقت‌های گوشی‌قاپی و زورگیری بودند را شناسایی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی، آنان را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: با رمزگشایی از ۸۳ فقره گوشی‌قاپی و زورگیری، کارآگاهان پلیس آگاهی در این عملیات ۷۴ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال، مقادیری زیورآلات به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال، یک دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت را کشف کردند.

شفیع‌زاده بیان کرد: توجه شهروندان به توصیه‌های بازدارنده و مراقبتی پلیس می‌تواند نقش تأثیرگذاری در پیشگیری از وقوع سرقت‌ها داشته باشد و پلیس مقابله جدی با پدیده سرقت را از اولویت‌های کاری خود می‌داند و در چهارچوب قانون و به پشتوانه همکاری مردم و حمایت دستگاه قضایی با سارقان برخورد قاطعانه خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 679018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟