دستگیری سارقان کامپیوتر خودروی تهرانی ها / اعتراف به 50 فقره دزدی

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری دو سارق کامپیوترهای خودرو، در محدوده مولوی، گفت: این متهمان، شب گذشته در یک عملیات ضربتی دستگیر و به 50 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ  "دوستعلی جلیلیان "، به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با افزایش سرقت لوازم و قطعات داخلی خودرو خصوصا کامپیوتر خودرو ، در این محدوده، ماموران تجسس کلانتری 116 را بر آن داشت تا موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: با به کار گیری شیوه های تخصصی و طی یک سلسه اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران موفق شدند محل اختفای این دو سارق را در همان محدوده مولوی شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: در عملیاتی هماهنگ، هر دو سارق در مخفیگاهشان دستگیر و پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرایم خود مبنی بر سرقت کامپیوتر خودروهای پارک شده در خیابان و بدون سیستم ایمنی مناسب، اعتراف کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ، با بیان اینکه در بازجویی های انجام شده هر دو متهم به همدستی با هم و مشارکت در سرقت ها اعتراف کردند، بیان داشت: سارقان به 50 فقره سرقت کامپیوتر خودرو طی ماه گذشته  در این محدوده اقرار کردند، در این عملیات پلیسی دو دستگاه خودرو و 33 دستگاه کامپیوتر خودرو به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال کشف شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟