آتش‌سوزی در کارگاه تعمیر خودرو/ در قم رخ داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع حادثه آتش سوزی در کارگاه تعمیرات خودروهای سبک در تقاطع جمهوری و جوادالائمه خبرداد.

به گزارش رکنا، عباس جعفری اظهار کرد: این آتش سوزی ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه امروز شنبه ۲۸ فروردین ماه به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام و نخستین خودروها از ایستگاه آتش نشانی جوادالائمه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: با توجه به وسعت حریق و ترافیک سنگین در محل درخواست واحدهای کمکی شد و در پی آن ۱۲ خودرو عملیاتی به همراه خودرو تجهیزات و آبرسان به محل اعزام شدند.

جعفری با بیان اینکه بیش از ۴۰ آتش نشان به همراه تجهیزات عملیاتی در محل حادثه حضور داشتند، گفت: با تلاش آتشنشانان پرتلاش و زحمت کش، اجازه سرایت آتش به منازل اطراف داده نشد و تنها سه خودرو موجود در کارگاه به طور کامل دچار حریق شده و دودزندگی به طبقات فوقانی و منازل اطراف مشاهده شد.

وی گفت: در این حادثه متاسفانه ۵ آتش نشان به علت شدت بالای حرارت و فضای اطفایی موجود در داخل کارگاه دچار مصدومیت‌های جزیی شدند و خوشبختانه کارکنان کارگاه دچار مصدومیت نشدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟