سقوط مرگبار پراید به دره / در  قزوین رخ داد + عکس

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه پراید به دره در گردنه کاماسار (منطقه سیاه سنگ) یک نفر جان باخت و دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش رکنا، حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در ساعت ۱۹:۵۴ پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ گزارشی مبنی بر سقوط یک دستگاه پراید به دره با عمق ۱۵۰ متر در گردنه کاماسار (منطقه سیاه سنگ) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن حادثه و نیاز به تیم تخصصی بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین، مستقر در پایگاه امداد و نجات کوهستانی فدک جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: نجاتگران پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی و ایمن سازی محیط به تثبیت خودرو و رهاسازی مصدومان پرداختند، سپس با استفاده از تجهیزات و ایجاد کارگاه به بالاکشی مصدومان با کمک نیروهای مردمی اقدام کردند‌.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: این خودرو ۳ سرنشین داشت، که متاسفانه یک نفر کشته و دو تن از مصدومان پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟