دستگیری 2 موبایل قاپ در  آبادان / زنان از آنها وحشت داشتند

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی ریس پلیس آبادان گفت: ماموران گشت کلانتری 16امیرکبیر حین انجام وظیفه و گشت در خیابان امیری متوجه درگیری 2نفر موتورسوار با عابر پیاده می شوند بلافاصله در صحنه حاضر ، موتورسواران قصد فرار داشته که با عکس العمل سریع ماموران مواجه و هر دو نفر را دستگیر کردند و مشخص شد علت تنش آنها با فرد جوان عابر پیاده در جهت سرقت گوشی وی بوده که خوشبختانه توسط ماموران به دام افتادند، سارقان دستگیر شده به کلانتری انتقال که به 7فقره سرقت موبایل به روش قاپیدن اعتراف کردند و موتورسیکلت آنها نیز سرقتی بوده است.

زلقی تصریح کرد: صبح روز گذشته یکی از ماموران ستادی پلیس پیشگیری در حال عزیمت به محل کار بود ناگهان صدای جیغ زدن خانمی موجب تغییر مسیر ایشان به سمت یکی از فرعی های ایستگاه 12 نزدیک شهرداری آن منطقه شد و هنگامی که به صحنه نزدیک گردید.

زنان آبادانی از این 2 مرد می ترسیدند

با کشیدن کیف خانم توسط 2نفر موتور سوار مواجه می شود که سریعا به کمک خانم شتافته و با سارقین درگیر ، احدی از سارقان را با استفاده از توان فیزیکی زمینگیر نموده و همدست وی که عرصه را تنگ دیده اقدام به فرار میکند ،در همین حین راننده پرایدی نیز به کمک مامور در صحنه حاضر و فرد بازداشت شده را به همراه موتور سیکلت سرقتی سارقان و پلاک جعل شده ای که بر روی آن نصب شده بود را تحویل ماموران کلانتری 11ولیعصر داده اند که این حرکت شجاع و فداکارانه مامور ، خوشحالی و تشویق رهگذرانی که در آنجا تجمع کرده بودند را به همراه داشت .

ریس پلیس آبادان در خاتمه ضمن تجلیل از اقدام به موقع ماموران در این 2صحنه سرقت و همکاری و همراهی شهروندان گفت : هر 3 متهم دستگیر شده، پس از سیر مراحل قانونی از طریق مراجع قضایی راهی زندان شدند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 677517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟