بازداشت شرورهای اراک / آنها با چاقو به جان هم افتادند

پلیس در اقدامی سریع عاملان شرارت منطقه کوی امام علی شهر اراک را دستگیر کرد.

6 شروری که در منطقه کوی امام علی شهر اراک ضمن درگیری و مصدومیت یکدیگر، باعث رعب و وحشت و برهم زدن نظم و آرامش اهالی شده بودند، در اقدام سریع پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: چند روز قبل با اعلام گزارشی از یک مورد شرارت و قمه کشی در منطقه کوی امام علی شهر اراک ، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی استان بررسی موضوع را به صورت تخصصی آغاز کردند.

سرهنگ خلجی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد که ۶ جوان اوباش مواد فروش به علت اختلافات قبلی مالی ، با یکدیگر درگیر شدند که در این درگیری همه طرفین دعوا با چاقو زخمی و دچار مصدومیت می‌شوند.

او اضافه کرد: در آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس، مشخص شد که این ۶ جوان شرور بعد از این اقدام مجرمانه در مکان نامعلومی پنهان شده اند که در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس محل اختفای هر ۶ جوان شرور شناسایی شد و هر شش نفر در عملیاتی منسجم دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: افراد دستگیر شده بعد از تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شدند و برخورد قانونی با آنان در حال سیر مراحل قانونی است.

او تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه اوباشگری و سلب آسایش عمومی را به هیچ فردی نخواهد داد و از شهروندان هم می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه موارد هنجارشکنانه، موضوع را برای بررسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟