آتش سوزی خودرو و موتورسیکلت در شیراز / مهار 2 آتش سوزی دیگر

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز از آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی ویلایی خبر داد.

 بدنبال خبر آتش سوزی پارکینگ یک ساختمان مسکونی در شهرک سیبویه به سامانه ۱۲۵ ماموران ایستگاه شماره هفت آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی، به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش رکنا، در این حادثه ابتدا یک دستگاه موتور سیکلت دچار آتش سوزی شد که آتش به خودروی تیبای پارک شده نیز سرایت پیدا کرد.

آتش نشانان با حضور در محل موفق شدند آتش را مهار کرده و از خسارت شعله‌های آتش به خودرو جلوگیری کنند.

با توجه به اینکه بر اثر این آتش سوزی دود زیادی در راه پله ایجاد شده بود، آتش نشانان موفق شدند ساکنان را به سلامت از منزل خارج کنند.

این حادثه هیچ مصدومی نداشت و قبل از سرایت آتش سوزی به فضای داخلی منزل آتش اطفا شد و تیم عملیاتی پس از ایمن سازی لازم به این عملیات پایان دادند و محل را در اختیار کارشناسان سازمان آتش نشانی برای بررسی علت دقیق حادثه قرار دادند.

مهار آتش سوزی در شهرک صنعتی شیراز

آتش سوزی ضایعات چوب در شهرک صنعتی شیراز مهار شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد، آتش سوزی ضایعات چوب در مجاورت کارگاه تولید ام دی اف با تلاش آتش نشان دو ایستگاه در شهرک صنعتی شیراز مهار شد.

این آتش سوزی در اتاقک نگه داری ضایعات چوب در مجاورت سوله تولیدات ام دی اف رخ داد که به دلیل حساسیت حادثه آتش نشانان از دو ایستگاه ۱۶ و ۱۸ به محل اعزام شدند.

با تلاش آتش نشانان و تخریب بخشی از دیواره اتاقک برای دسترسی بیشتر به شعله های آتش به سرعت مهار و از سرایت آن به کارگاه جلوگیری شد.

این آتش سوزی بر اثر بی احتیاطی در زمان جوشکاری، از کند سوزی ضایعات چوب آغاز شده بود که با کمترین خسارت اطفا شد.

همچنین در عملیات دیگری آتش نشانان ایستگاه ۱۸ موفق شدند آتش سوزی یک کانکس تعمیر گاه تخصصی خودروهای سنگین در شهرک سلطان آباد را مهار کنند.

در این حادثه آتش نشانان با مدیریت عملیات و اطفا به موقع از حادثه ای بزرگ و خسارت بار جلوگیری کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟