بازداشت سارق خانه های مسکونی در آبادان/ مالخر هم به دام افتاد

 کلیه اموال سرقتی یک واحد منزل مسکونی همراه با دستگیری سارق و افراد مالخر در آبادان صورت گرفت.

سرهنگ "حسین زلقی" در توضیح خبر گفت: در تاریخ19فروردین ماه سال جاری یک فقره پرونده سرقت منزل از کلانتری 11ولیعصر به دادخواهی فرد جوانی به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان ارسال شد.

به گزارش رکنا، شاکی اظهار داشت: این فرد منزلش در نبود اعضای خانواده مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته است و کلیه اموال منزل وی بسرقت رفته است.

که دراین راستا: کارآگاهان با حضور در محل سرقت و بررسی اولیه مشخص شد سارق یا سارقان با تخریب درب ورودی وارد منزل شده اند که با آغاز تحقیقات اولیه و اقدامات علمی توسط تیم بررسی صحنه جرم تشخیص هویت پلیس آگاهی سرنخی از یک سارق بدست آمد.

او با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات هویت سارق به نام معلوم که یکی از مجرمان سابقه دار بود مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: باهماهنگی قضایی مخفیگاه متهم در یکی از نقاط حاشیه شهرستان شناسایی و در تاریخ بیست یکم فروردین سال 1400 یعنی کمتر از48ساعت دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با اعتراف متهم مبنی بر فروش اموال مالباخته سریعا 2نفر مالخر نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند که از مخفیگاه این سارق سابقه دار تمامی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

سرهنگ زلقی در پایان ارزش ریالی اموال سرقتی را قریب به 300میلیون تومان برآورد شده گفت: سارق و افراد مالخر ضمن اعتراف به بزه انتسابی پس از سیر مراحل قانونی از طریق قاضی مربوطه راهی زندان شدند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 677157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟