بازداشت دختر اصفهانی که حساب دوستش را خالی کرد

پلیس دست دختر اصفهانی را رو کرد این دختر جوان وقتی به پلیس اظهار شد اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا اصفهان گفت: دختر جوان در اصفهان  که از طریق اینترنت اقدام به سرقت از حساب بانکی یکی از دوستان خود کرده بود توسط پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

 سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس از طریق فضای مجازی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی کرده است بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی عنوان داشت: با انجام اقدامات تخصصی و فنی در فضای مجازی متهم که دختر جوانی بود و از دوستان نزدیک شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا اصفهان افزود: متهم در مواجه با مدارک و مستندات موجود صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و علت ارتکاب عمل مجرمانه خود را وسوسه شدن به علت داشتن اطلاعات بانکی شاکی عنوان داشت.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختیار دیگران قرار ندهند و در حفظ و نگهداری از آن دقت کنند چرا که امروزه قفل ها و گاوصندوق‌های غول پیکر جای خود را به رمزها داده‌اند، این رمزها همانگونه که بسیار ساده قابل استفاده می‌باشند می توانند خطرناک و مشکل ساز شوند به گونه‌ای که تنها با افشا شدن یک رمز موجودی حساب فردی به طور کامل برداشت می‌شود.

وی از شهروندان خواست:در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 676504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟